Christmas Presents Mania!


    Και ναι λοιπόν σε 8 μέρες έχουμε Χριστούγεννα. Κάθε χρόνο τέτοιο καιρό παρατηρώ τριγύρω μου ανθρώπους να τρέχουν σαν μανιακοί, προκειμένου να αγοράσουν το πιο έξυπνο και καλαίσθητο δώρο στα αγαπημένα τους πρόσωπα. Δεν υπήρξα ποτέ άτομο των δώρων και της λογικής, ότι ένα δώρο είναι μια ένδειξη αγάπης, φιλίας η κάτι άλλο.
    Αγαπητοί μου θα πρέπει να χαλαρώσετε λίγο με το όλο θέμα <<ΔΩΡΑ>> και να περάσετε σε κινήσεις άλλου τύπου αν θέλετε να διατηρήσετε καλή σχέση με τους οικείους σας, χωρίς ‘’γλειψίματα’ τέτοιου είδους. Αν από την άλλη παραμένετε λάτρεις των εθίμων και είστε ο τύπος του Χριστουγεννiάκια που ανυπομονεί να αγοράσει δώρα (μάλλον για να πάρει πίσω και εκείνος σε δώρα τα χρήματα που χάλασε για άλλους) έχω να σου προτείνω κάποιες έξυπνες και οικονομικές λύσεις για να κάνεις και φέτος την φιγούρα σου και όλοι να πουν το κλασσικό <<Τι γλυκό εκ μέρους σου ή Δεν το περίμενα ήταν αυτό που ήθελα>>.
     Για την αγαπημένη σου μαμά λοιπόν το δώρο θα έχει να κάνει με τον τύπο μητέρας που εκπροσωπεί. Εάν η μητέρα σου είναι δυναμική μην τολμήσεις να της πάρεις δώρο αρκουδάκι η κανένα ξενέρωτο κόσμημα προτίμησε κάτι που να την αντιπροσωπεύει. Μπορεί η μαμά σου να είναι η κλασσική γυναίκα νοικοκυρά και εκεί το δώρο σου δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο. Μην αρκεστείς σε δώρα όπως σετ μαχαιροκουταλοπίρουνα , σερβίτσιο, κατσαρόλες, σκούπες, σίδερα που απλά θα πιάσουν χώρο (τα έχει και από την προίκα της μην το ξεχνάς). Προτίμησε ένα πολυμίξερ, έναν αποχυμωτή, μια καφετιέρα στην τελική. Και περνάμε στην επόμενη κατηγορία που είναι οι μπαμπάδες.
    Αν ο αγαπημένος σου πατέρας είναι κολλημένος με την μπάλα στα 50 του και κάνει σαν μικρό παιδί πάρε του δώρο ένα εισιτήριο για το γήπεδο φορέστε 5-6 κασκόλ και πηγαίνετε να το κάψετε μαζί. Από την άλλη αν πέφτουμε στην περίπτωση του πετυχημένου πατέρα κοινώς καριερίστα η businessman το δώρο ας μην είναι μια πένα ή ένα κουτί με πούρα που και καλά θα έχεις πάρει πανάκριβα(5 ευρώ από το περίπτερο). Έχεις την επιλογή να προτιμήσεις κάτι όπως μια κομψή γραβάτα η κάποιο πρωτότυπο αξεσουάρ γραφείου. Και αφού ολοκληρώσαμε με την φαμίλια (για τα αδέρφια δεν ανέφερα κάτι γιατί συνήθως ότι και να αγοράσεις δεν θα τους αρέσει και θα κάνουν ότι δήθεν χάρηκαν) προχωράμε στο ‘’πρόσωπο’’. 
    Εάν λοιπόν είσαι από τους τυχερούς που για φέτος τουλάχιστον θα έχεις έναν άνθρωπο που θα είσαι μαζί του τότε θα πρέπει να προσέξεις αρκετά για το δώρο αν θες να σας βρει και ο καινούργιος χρόνος μαζί. ΞΕΧΑΣΤΕ …Αρκουδάκια, Φορέματα, Εσώρουχα ,Πουκάμισα , Κοσμήματα , Αρώματα , Γόβες και βάλτε το μυαλό σας στη διαδικασία να γνωρίσει την έννοια ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ. Το άτομο που είναι μαζί σου αν πραγματικά σε θέλει δεν θα επιθυμεί από εσένα ένα δώρο για να καταλάβει ότι το θες. 
    Βέβαια η ανταλλαγή δώρων μερικές φορές μπορεί να κρύβει όμορφες εκπλήξεις και να κάνει μια σχέση να ανανεωθεί. Αγόρασε συνεπώς στην σχέση σου ένα συμβολικό δώρο και πρωτότυπο και αν είσαι και τύπος της σύγκρισης, κάτι πολύ καλύτερο από όλους-όλες τους-της πρώην. Τι θα είναι αυτό δεν μπορώ να πω εγώ αλλά εσύ που ΠΡΕΠΕΙ να έχεις καταλάβει το γούστο τουλάχιστον του ατόμου που είσαι μαζί. Εν τέλει μπορείς να μη πάρεις και τίποτα και να ευχαριστήσεις αλλιώς το άλλο άτομο όπως με ένα όμορφο γεύμα η μια έξοδο. Θα σταματήσω κάπου εδώ λοιπόν (μπορούσα να πω πολλά ακόμη αλλά οκ..) και θα αρκεστώ στα εξής…. Καλές Γιορτές σε όλους fan των Χριστουγεννιάτικων δώρων και μη και για εκείνους που θα μπουν και φέτος στην επίπονη αυτή διαδικασία της εύρεσης δώρων Καλό Κουράγιο και εύχομαι του χρόνου να μην περάσετε τις γιορτές μόνοι σας.

Ποιοι είμαστε

Η φωτογραφία μου
Η φρέσκια συντακτική ομάδα του Παντείου αποτελούμενη από τους: Βιβή Δαλάκα, Κωνσταντίνο Δραγγανά, Σοφία Ζυγούμη, Δέσποινα Μοσχονά, Άννα Μπουνάτσου και Δημήτρη Χριστόπουλο έχει ως σκοπό να αναζήτησει , να σχολιάσει αλλά και να σατυρίσει με το δικό της μοναδικό τρόπο τους μύθους και τις αλήθειες γύρω από τα φλέγοντα ζητήματα της καθημερινότητας μας. Καθένα μέλος της ομάδας θα επιλέξει μια διαφορετική πτυχή της καθημερινότητας, η οποία θα σχετίζεται με ζητήματα κοινωνικά, πολιτιστικά, ψυχαγωγικά, ενημερωτικά και ιστορικά. 6 διαφορετικές φωνές ενώνονται για να συνθέσουν μια κοινή πραγματικότητα.